laupäev, 8. detsember 2018

Lii praktika esimene pool

Lii praktika esimene pool


Jane kirjutas eelmises postituses, mida me vahepeal siin teinud oleme ja ma tahaksin lisada siia enda vaba aja tegevused, sest päris kõike me siin koos ei tee. Niiet olge valmis mitmeteks piltideks. 😄

Esimene praktikapäev oli natukene šokeeriv ka minu jaoks, sest köök oli minu jaoks üks suur segasummasuvila. Kõik tundus väga kaootiline ja ma pole päris kindel, kas see Eestis erinevatele nõuetele vastaks. Ka oli natukene pettumust valmistav see, et meil alguses väga vähe teha lasti ja minu jaoks pole see siiani väga pagari praktika olnud. Üldiselt teeme me Janega suhteliselt samu asju, niiet töö osa ma rohkem siin postituses välja ei too.

21.11 Pärast tööd käisin üksinda vanalinna avastamas. Ronisin seal ka ühe endise kindluse (Skansen Kronan) juurde, kust avanes väga ilus vaade linnale.




22.11 Olime juba mitu korda meie Hosteli lähedal asuvast mäest trammiga mööda sõitnud ja mind iga kord huvitas aina rohkem, mis seal otsas on. Seega otsustasin pärast töödvaatama minna, kuhu seal nähtud trepp mind viib. Peab ütlema, et ma ei kahetse oma otsust. Järjekordne ilus vaade linnale. Mäe otsa oli paigaldatud erinevad istumiskohad, ka leidsin natukene rohkem teest kaugemalt mõned grillimiseks mõeldud kohad. See linn on suvel kindlasti väga ilus, kui puud on rohelised ja õues natukene soojem. Me tegelikult sattusime siia natukene halval ajal, kuigi linn on õhtul jõulutuledes väga kena.



                                        

24.11 Käisin Slottsskogenis. Trammiga on sina meie hostelist sõita umbes pool tundi, mille jooksul nägin seda osa linnast, mida ma varem näinud polnud. Park ise on üpriski suur ja seal on ka nagu miniloomaaed. Mis kõige parem - see on täiesti tasuta. 






Õhtu poole läks hostelis käima tuletõrjealarm ja kõik aeti tubadest õue. Midagi tõsist õnneks polnud, tuletõrje küll tuli,aga maksimum kümme minutit pärast seda lastimeid juba tuppa tagasi. Natuke aega hiljem otsustasime Timoga lähedal asuvasse restorani sööma minna. 


25.11 Maria soovitas meil üles otsida ka Rambergeti viewpoint. Me timoga otsustasime siis minna, Jane jäi hostelisse, kuna nagu ta oma postituses mainis, ei tundnud ta ennast just kõige paremini. Sinna sõit võtiis tohutult kaua aega, umbes tunni. Hiljem selgus, et kiirem viis oleks olnud sõita kesklinna ja sealt edasi teiste trammiga minna, meie aga istusime hosteli juures number kuue peale ja tegime väga suurele osale linnast tiiru peale vist. Vaade selle eest oli järjekordselt väga ilus.

30.11-02.12 Sõitsin külla Trollhättani külje all elavatele tuttavatele. Laupäeval sõitsime kuskile teise linna mu isa vana kirjasõbra tütre 18-dale sünnipäevale. Tore oli neid inimesenäha, viimati nägin neid rohkem kui kümme aastat tagasi. Muidugi alguses ma neid hästi ära ei tundnud, aga kõik teadsid mind ja see oli minu jaoks natukene veider. Käisin ka kahel kontserdil Trollhättanis olles. Üks oli perepoja esinemine ja teine pereema. Mõlemad mängivad tšellot. Väga mõnus oli üle pika aja sellist muusikat kuulata. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar